2016年11月4日星期五

又貴又用唔着 - 方卓如

2016年11月1日 - 信報

LV之前用7億美金買入Rimowa八成股權,希望佢可以改良這個德國名牌嘅產品質量。由法國牌子改良德國品質,聽落非常詭異,通常掉轉先合邏輯,但係我買嘅頂級鋁喼,用咗3次就已經俾機場員工掟到爛咗,失去功能。類似案例從未發生在以往幾舊水黑色布料笨喼身上。而家機場見到愈來愈多人用類似款式嘅喼,已經唔算特別。用3次就失去功能,相信顧客需要思考點解要買一個仲貴過裏面旅行用品總和嘅喼。

又貴又用唔着嘅仲包括買樓。點解新樓咁好賣?因為你根本買唔到二手樓,只可以從新樓去入手。

辣招唔只壓低了需求,更壓低了供應,肯賣樓嘅都係揸咗多年先會賣。揸咗多年,坐貨能力受得起考驗,唔會輕易割價賣樓。

買二手樓,按揭成數有限,借錢數量有掣肘,提價空間不大,二手樓十居其九超出預算。買樓嘅慾望唔會因為辣招而減退,反而人類天性弱點,愈唔畀做愈想做,愈唔畀買愈要買。香港掌握最多資訊嘅就係地產商,最有預測能力嘅又係佢哋。佢哋要建造一層你可以負擔嘅樓,賺得最豐厚嘅利潤,好難賣一間理想居所過你。

懂掌握時間先係King

你而家去買樓,預咗一定係又貴又唔啱使。你都要買,就好似買一個Rimowa嘅喼一樣,買嗰陣時開心,用嗰陣時就激氣。

過往都係股市爆完先到樓市。好耐冇聽人講話要買股票,全部閒錢都走去買樓。股市失去活力,冇咗支持,想唔跌都難。

股市跌完,就到樓市,殺埋一批逃離股市嘅資金。就係一個又一個嘅循環,市民嘅錢就一次又一次集中在少數掌握資訊嘅人手中。Cash未必係King,要懂得適當時候留Cash適當時候用Cash先係King,時間掌握唔好,有Cash仲害咗你。

沒有留言:

發佈留言