2015年10月6日星期二

輸在價錢太快到位 - 方卓如

2015年10月6日 - 信報

有冇睇《火星任務》(The Martian)?鬼佬特別多個人求生片,荒島、帆船、大海全部玩過,而家玩到上火星。鬼佬嘅價值觀就係要戰勝逆境,絕處求生,永不放棄。就算你唔知自己有冇出路,有冇生機,都要諗計捱落去。鬼佬戲統統都話你知捱到最後始終會得救,但唐人戲好多時候係捱到最後差一點點卻失救,製造悲情。價值觀呢樣嘢,你要忠於自己,揀最啱自己嗰隻。

大市用三四日就可以收復一個月嘅跌幅,但亦都係大時代出現嘅新常態,兩三日已經到達要升要跌嘅水平,之後就慢慢消化升幅或跌幅。好多人喺大時代賺唔到錢,唔係佢哋買錯貨,亦唔係貪心唔肯走,就係輸在價錢太快到位,然後慢慢掉頭走。好多人都估唔到大時代咁短癮,咁快玩完,到認清楚原來真係玩完,已經成身蟹貨。而家你見到三四日就升番千幾點,你應該開心定唔開心,視乎你有多少貨在手。

中國票房收入有得發圍

中國經濟下行,香港經濟冇運行,還有邊種行業可以有得發圍?得一行,就係拍戲。而家中國嚟緊可以超越美國嘅,最快就係票房收入。加上中國對荷里活大製作有限額制,唔係套套戲都可以上畫,保護本土製作,等於以前限制土地供應,要睇就要睇國產製作,拍戲先係毋懼經濟下行嘅大生意。

如果你有睇IMAX本招股書,成條電影價值鏈, 最賺錢係放映嗰一截。亦即係話,拍戲呢一行最賺錢都係大業主,有戲院嘅贏最多。拍戲嗰個有風險同傷腦筋,但係放戲嗰個係冇風險,點都有人入嚟睇,仲可以喺戲院賣嘢賺多一截。中國經濟未來大旺電影,鬼佬都見到,所以The Martian都要靠中國火箭幫手救援,又可以喺中國票房多收一點。拍戲都係生意,只要拍得好睇,兩個小時後你就會忘記戲入面是否有啲場面好古怪,票房嘅數字先會永久長存。

沒有留言:

發佈留言