2015年2月24日星期二

進步過十年前 - 方卓如

2015年2月18日 - 信報

年三十晚,仲有邊個有心機炒股票?農曆新年是最好的外遊機會,十年前在外寫稿要周圍搵fax機,或者掃描手稿之後再電郵。今時今日,在手機打完之後即刻可以WhatsApp交稿,你唔會知道寫稿人究竟喺邊,題材一樣可以貼市。科技先進其實係大大提升了生產力,亦將人類要花嘅工作時間大大減少。不過,唔係咁多人習慣可以騰出咁多空閒時間,亦唔知點樣可以利用這些空閒時間增值。最緊要係,你知唔知未來什麼才是最值租,你投入時間精神唔會令你蝕底。年三十晚,最啱係諗吓壓歲錢入面應該放啲乜嘢未來諗法落枕頭底。

最緊要有國際視野

而家做人最緊要真係要有國際視野,或者唔使講到咁高尚,最基本要知道世界發生緊什麼事,對你又有什麼影響。國界邊界只不過界定了一個地方用什麼遊戲規則,但其他無論語言文化甚至生活方式,同邊界已經冇乜關係,影響你生活嘅唔一定喺你生活邊界內發生,你睇吓香港,你生活大起變化,究竟係喺香港入面還是香港外面嘅原因?你對眼要望多啲出面,先可以照顧好你自己嘅生活。

仲有,而家做人真係要靈活啲,世界變得咁快,唔係以前咁可以無風無浪直線咁生活下去。就以工作為例,以前父輩可以一技傍身,一份工養妻活兒。而家邊種技能夠千秋萬世,無人知。而且世界要嘅技術,真係每個時候都唔同。你冇一份靈活心態,及時轉身,投入唔到時代,就被時代淘汰,

最後,你要明白,歷史不斷重複自己,只不過每次都用唔同樣貌出現。多啲了解之前發生什麼事,對了解未來走向好有幫助。

而實情是,新年難過年年過,每一年就只有農曆新年,大部分人停晒手,可以讓你真正放低所有事,同屋企人過。祝大家新年進步,身體健康。下年見。

沒有留言:

發佈留言