2014年10月23日星期四

香港梗係冇事 - 方卓如

2014年10月23日 - 信報

政治問題,政治解決,但問題是,香港人最唔懂得用政治解決政治問題。香港人乜都玩過,但就係未玩過政治。殖民地時代,邊度會畀你玩,打份政府工就有你份。一國兩制年代,政治係刀刀見骨嗰隻,香港人更加玩唔起。學生話政治問題政治解決,但係仲用提交報告修改法律方法搞政治,捉錯晒用神。咁搞法,就算學生走晒去自首踎監,都解決唔到政治問題。

政治係講詭計

佢哋如果生喺西方國家,就係政治人才啦。越級同啲政治老鬼辯論,面無懼色,不卑不亢,大部分所謂議員都冇咁嘅水平。佢哋喺電視機面前做到咁嘅表現,換着喺西方國家,有扭轉投票意向嘅威力。可惜,中國嘅政治,唔係講辯論,唔係講法律,係講詭計,講拳頭。學生唇紅齒白,眉清目秀,不屑爾虞我詐,唔會出手打人。但係佢哋嘅真正對手,唔係面前一部錄音機加個花樽同垃圾桶,而係背後由細打交打大的高手。

佢哋每天想着點防人,點整人。要見血的話,眼都唔眨。佢哋見到而家人山人海的場面,已經捲起衫袖等你過嚟,但見你行到埋嚟,講了兩個鐘,原來唔係開拖,係要寫報告,改法律,佢笑一笑,心諗你唔係講真吖嘛,佢都唔知打你好定唔打你好。學生要嘅嘢唔單只攞唔到,更加會惹對方就打你一鑊,反正覺得你原來唔對嘴。

政治問題本來係社會唔公義,學生今次揭起晒政府嘅醜惡,已經贏咗。政府冇得作惡,亦開創咗一條對付政府惡行嘅方法,以前好多議員講到牙血都出埋都冇咁嘅效果。呢班學生應該出嚟做議員,等市民有得揀,等市民覺得仲有希望。

香港人好大鑊

如果25日內發生嘅事情濃縮到5日來全部完成,沒有反對勢力醞釀出來,快閃完成佔領運動,嗰種深不見底嘅民眾力量,可以抽水抽足幾年,足夠解決好多政治問題。而家過猶不及,政治問題解決唔到,仲引到對方要出重手全面消滅不受控現象,我一早講過,香港梗係冇事,但香港人就好大鑊。

沒有留言:

發佈留言