2014年10月17日星期五

開封咗反而塞咗 - 方卓如

2014年10月17日 - 信報

我師傅好耐冇出過場,佢老人家身驕肉貴,梗係唔係去咗瞓街,係我忙得滯唔得閒招呼佢老人家。一見佢,佢就話而家有啲路開封咗反而仲塞過之前,搞到佢邊到都唔想去,留喺公司打機。

佢平時咁多好計,我梗係問究竟而家咁嘅局面,有冇得拆。

佢一聽,眼尾一望,望向對住維港嘅落地大玻璃,施施然話:「計唔係冇,不過行唔通啫。」我問佢究竟係乜,佢話:「而家搞到咁大鑊,絕對出人意表,冇人事前諗到。要擺平佢,就要有更加出人意表的事情出現,咁就可以化解。」

出人意表事情?

要拆局除非有大事件發生

「硬骨頭落台?」佢話:「你都傻嘅,呢樣點算係出人意表呀,預咗喇喎。佢基本上廢晒武功,佢以前嗰啲暗渡陳倉,鬼鬼祟祟、側側膊已經唔work,除非佢殺晒香港人,否則出動圍佢呢招長期發生,佢邊做到嘢?阿爺最醒,記唔記得APEC本來有個會喺香港開?年頭話要改番喺北京開。11月頭就開會喇,你話如果而家APEC要喺香港開會,仲唔係畀個國際舞台過阿之鋒任佢哋講?以阿爺嘅智慧,佢梗知咩嘢人有用,咩嘢人嘥米飯。」

唔係硬骨頭落台,又會係乜呀大佬?

「嗱,唔好話我黑心,一係伊波拉而家殺到香港,發生傳染個案,以香港人咁識大體,即刻散場仲會掉番轉頭幫政府抗疫。到時出現香港人團結一心嘅景象,國仇家恨就放埋一邊啦。」嘩!咁咪即係要死人?好恐怖啫。

「咩你估而家咁搞落去唔使死人?你見首富咁苦口婆心出嚟講,叫學生返番屋企人身邊,就知佢收到風,唔會同你客氣。佢算係最愛香港同有骨氣㗎喇,當年得佢仲肯大大聲話撐唐唐,而家得佢一個有錢佬肯出嚟開聲,其他都唔講嘢。玩吓手伊波拉仲可能會死少啲人。」

唔係啩,你吹水咋啩,咁大鑊?「草蜢仔,你有機會見識乜嘢叫一國喇,呢幾十年香港避過咗嘅大陸生活,係時候一次過受番。」

聽到這裏,我不禁倒抽一口涼氣……

沒有留言:

發佈留言