2014年9月24日星期三

乜都唔成惟有讀書 - 方卓如

2014年9月1日 - 信報

其實唔可以怨阿爺,要怨就怨香港人。提委會全部都係香港人,只要佢哋全部都有個人意志,真心為香港好而提名,唔係照顧個人利益,基本上邊個都有機會畀佢哋提名,唔好話泛民,長毛都得。但現實係,係人都知,阿爺咁放心由提委會盡情去揀兩三個,佢哋嘅可預測程度非常之高,佢哋揀邊個係掌握之中。阿爺畀你一人一票,畀你香港人自己提名,最後都選唔到個能人,怪邊個?

香港的年輕人現在主導香港嘅命運,絕對應該,這個地方是他們的。佢哋上兩代嘅人已經在呢個哋方攞盡晒佢哋應得嘅嘢,再喺度指指點點話唔夠就太過分。

要怪就怪香港人

最近,我聽到最大開耳界嘅說話,就係父母希望培育仔女嘅運動天分。賽車唔得就去踢波,踢波唔得就打棒球。如果乜都唔得,咁冇計,惟有讀書。無錯,同以前唔同,父母已經開竅,讀書叻將來冇乜用,反而有門運動玩得叻,更易出人頭地。第時乜都可以由機器取代,讀書叻都唔知有乜用,但運動就唔會有機器代替,你唔會睇機械人世界盃。啲父母挑通眼眉,讀書叻咪即係要養佢成世?

所以,而家年輕人喺社會運動企得咁前,啲人話佢哋父母唔擔心咩?父母眼見年輕人未來冇乜前途,讀好書唔代表有機會出人頭地。做乖乖仔都係冇啖好食,佢哋仲有乜可以再擔心?啲老人家成日話啲後生嘅唔知自己要乜嘢。而家佢哋知自己要啲乜、唔要啲乜,啲老嘢又走出嚟話佢哋咁鬼激。啲中坑就最冇用,畏首畏尾,廢晒武功。後生嘅知道自己做緊乜嘢,而家就真係改朝換代。

沒有留言:

發佈留言