2014年9月24日星期三

神之咖啡店喺墨爾本 - 方卓如

2014年9月5日 - 信報

我以前曾經寫過,雖然香港已經沒有什麼可以名列世界前茅,但其實還有一樣大家不知不覺的東西,香港係站在世界尖端,就係咖啡。香港出去鬥世界賽的冠軍同亞軍,難度同一個溫布頓差唔多。其他國家同你鬥嘅,都係國內比賽第一名,佢哋已經身經百戰先可以走出嚟,而且全部職業水準,係以咖啡為終身職業的狂熱分子;再加上咖啡係好多國家的國飲,唔同我哋鍾意飲茶,沖咖啡係好多國家嘅國技。同佢哋鬥,就等如同巴西人鬥踢波,同法國人鬥接吻,或者同大陸人鬥打尖,你要鬥贏唔係唔得,但好難,所以香港攞到世界比賽冠軍亞軍,直情係世界一流。

咖啡比賽唔單止鬥技術,仲要鬥好味,關鍵係咖啡豆。咖啡豆呢家嘢,唔係有錢贏晒,真係要有品味。

香港咖啡奪獎 世界一流

好貴嘅藍山咖啡,畀日本人買起六七成,夠貴,但其實唔好味,冇人攞出嚟比賽。貓屎咖啡,最貴,更加唔好味,如果你攞出嚟比賽,會畀人笑。所以你諗住有錢就有靚豆,實畀人搵笨。搵到靚豆,要識炒豆,仲要識點沖,杯咖啡先好飲,呢啲係品味。攞到世界冠軍亞軍,證明香港的咖啡品味係世界一流,有錢買靚豆,識得買靚豆,仲要識炒豆。

所有咖啡大國重鎮的咖啡我都飲過,香港絕對係頭三名。但係有一樣嘢輸蝕,因為租貴,經營咖啡店太吃力,冇咗做咖啡應該有嘅瀟灑。體現喺咖啡上面,就變成店面細,迫脅,唔得從容,賣嘢雜,除咗杯咖啡之外,其他出品唔夠精,純粹賺錢幫補交租。神之咖啡店在墨爾本,咖啡、食物、裝修、氣氛、員工……統統一百分。其他十二門徒,分布澳洲、挪威、日本、英國、美國、瑞典、芬蘭。

咖啡係其中一樣可以叫人放眼世界嘅生意。佢可以帶你去繁華盛世嘅國家飲咖啡,引你去落後偏遠的國家睇莊園。

你可以用咖啡接觸最地道的當地人生活,又可以用咖啡認識唔同階層嘅人打開話題。香港呢個地方唔再係畀你香港人滾來滾去慢慢玩,咖啡人有幸入咗呢行,放眼出面,大把世界。

沒有留言:

發佈留言