2014年6月18日星期三

終極投資心法 - 方卓如

2014年6月17日 - 信報

林少陽出書,絕對毋須推介,因為市場上有料之人唔多,而有料又識寫字嘅,更少。有料又識寫字,兼且肯花時間寫低同人分享,更加少過依家香港夠膽講良心話的人。林少陽出書,點會唔大賣。是我乞求讓我可以寫序,畀機會我叨光,同時等人知道我未死。

林少陽將價值投資法進一步煉成催化劑投資法,是將專業行內的秘訣公諸於世。所有專業投資者睇一隻股票的時候,都會問自己或對方一條問題:有乜催化劑。價值投資法講求公司要有盈利,用一盤生意的心態去買股票。在二三十年前,世界簡單得多,大家專心做生意的年代,資訊又唔發達,價值投資其實是用方法走先市場一步掌握公司情況,等於合法地用腦筋猜出內幕消息,用呢個方法贏錢。

但今日,資訊多過籠,唔值錢。真正值錢的資訊,是內幕消息,唔用得。靠睇年報分析公司買股票,out到爆,輸死人。專業人士要買股票,就是睇有什麼催化劑。有催化劑,股票就可以升。催化劑夠力夠持久,股價長升長有。

催化劑唔易睇得出。以前公司年報都是專業人士專門讀物,但十年前經過一輪大眾媒體教導,有正常閱讀能力的人都可以睇得出一個大概,但這麼多年來,沒有人教過如何睇催化劑。林少陽將催化劑分門別類,一五一十向讀者介紹,是繼十年前有人教投資者睇年報後的另一浪提升投資功力熱潮。

除非未來十年人類已經不再參與投資,全部交給電腦代勞。否則的話,催化劑投資法,應該是人類用腦投資的終極思考模式。我唔想林少陽這本書大賣,甚至乎我想本書唔好攞出嚟賣,因為多人識睇催化劑,表示市面上平貨愈來愈少。並非太多人會肯教精人,我一定唔會。

(本文是林少陽新作《催化劑投資法》之推薦序)

沒有留言:

發佈留言